Doruk20222 Allah razı olsun 🤲🏻 cok şükür elhamdülillah bakabiliyorum ama ister istemez zor oluyor çocuklar ben bi kizim bi oğlum var yeter diyodum Allahimin nasibi işte tekrar nasip etti inşallah bundan sonra olmicak daha keskin çözümler bulmaliyim 4 yilik evlim 😂 üst üste gebelik olunca piskolojim bozuldu iyice . Tamam rahatldim ikiside duzene giriyor yavaş yavaş demeye başladım ki bu sürpriz oldu bize ilk başta cok ağladım cok üzüldüm ama rabbimin bi bildi var ki nasıp eti dedik mecbur buyutucez artik atlaticam bunuda tek korkum dogum . Dogum beni inanılmaz derecede korkutuyor çünkü iki tecrübem var ikiside berbat ti bunu düşününce daha bi korkuyorum 🫣😭 Almanya da yaşıyorum 1 yil oldu. Ailem cok uzakta kaynanam ve teyzem var Almanya da ama ben berlinde yaşıyorum onlar başka bir eyalet te uzaktalar 8 saat mesafede ler dogumda ila gelir diye tahmin ediyorum çünkü çocuklar küçük onlara bakması lazım o yüzden gelicektir gelmsini isticez ama genede annem gibi olmuyor iki evladim da da doguma kadar annem bakti dogumda da dogum dan sonra da annem bakti bana ve çocuklar a eşime cok destek oldu bana geceleri uyumaz uyuturdu bebegimi emzirmek istdimde getirirdi bana verirdi altini temizler gazını cikarir bize cok iyi bakardi hakini veremem . Şimdi nasıl olucak tek başıma bilmiyorum