Seden Deletedmom812 ben arada kullanıyorum marketten alıp hero baby bizim domates konservelerimiz gibi sicak dolum olduğu için koruyucu madde içermiyor.
Deletedmom020 Deletedmom812 canım bn milupa nın alıyorum hero nun bazılarında seker var ama milupa da yok. Hergün Bi tane yiyor
Dorugum Deletedmom812 bnde arada veriorum sutlacini cok sevdi karisik meyveli yulaflisini birde mandalina aemut muzlusunu cok severek yedi corbalarini agzina surmedi o yuzden sdc meyva tarzini alip veriorum arada birde probiotikli yogurtlu muzlu olanindan veriorum haftada 1 kez onuda cok sevdi
Amine_erva25 Deletedmom812 bende ebebeğe gidince hipp alıyorum hem daha büyükleri var olduğu için hemde içeriği daha temiz olduğu için ama her zaman gidemediğim için marketlerden alıyorum dışarı çıktığımda falan yanıma aldıklarım biterse ara öğün gibi yediriyorum mecbur
Anita Seden aynen bende kullanıyorum yaz ayindaki meyveleri bulamiyoruz mecbur alip kullaniyorum 2 gunde bir bitane bitiriyor
Kumrununtanesi Ben veriyorum ve çok kullandım.Fakat büyüdükçe yememeye başladı.Şimdi isteksiz isteksiz bir iki kaşık yiyor.Benim yaptığım şeylere aşık 🥰
Minik_mucizeem Deletedmom812 google a yaz çıkıyor haberlerdede çıktı içinde gdo olduğu zararlı maddeler var meyve püresinde hero baby de yaz çıkar
Amine_erva25 Nurdan25 bende yakutiye nerede oturuyorsun ben istanbul da oturuyorum 🥰 bebiş kaç aylık 😂
kerimcaninannesi ben genelde evde yapıyorum ama bazen bi yere giderken falan kullanmak için milupanın kavanozlarından veriyorum. hero baby mamaları genelde şekerli olduğundna kullanmıyorum.