Arkadaşlar kızım 2 haftadır zorla emiyordu 2 gündür hiç emmiyor nerdeyse küvez bebeğiydi ordan biberona alıştı sonrasında tam memeye döndü derken 2 kere mastit oldum bi kaç gün hastanede yattım ilaç aldığım için yine emziremedim artık emmek istemiyor memeye gelince ağlıyor nasıl aştınız yardımınıza ihtiyacım var🥲 Silikon meme ucu denemeyi düşünüyorum biberon ağzı gibi algılar belki alışır deneyimlerinizi paylaşın lütfen yalnız olmadığımı biliyorum artık yoruldum çare bulalım memeyi unutmadan lütfen yorumlara gelin🫶