Hanımlar bebekleriniz büyüdükçe uyutma yöntemi değişen var mı ? Valla benimkisi gündüzleri maalesef kucakta uyuyor plates topu aldık zıpla Allah zıpla 😃 geceleri iyi kötü ayağımda sallıyorum ama gündüz nedense ayakta sallanmak istemiyor kucakta o kadar yoruyor ki artık ayağımda sallayayim bari öyle uyusun diyorum ama yok ağlıyor hayır sürekli değişik yöntemlerle de uyutmak beynimi döndürdü siz nasıl yapıyorsunuz ???