4.5 yaşinda kızım var. D vit ve demir eksikliği var bu yüzden çok iştahsız. Ama doktor ilk verdiginde hiç iciremedim bir kere harici. Şimdi aile hekimine yazdırdım aynısı yazmış. Yine 3-4 kere anca icirebildim. Durumum müsait değil özel alamıyorum. Başka sigortanın karşıladığı çocuklarınızın içtiği demir ilacı var mıdır?