iremaydmr mama çeşitlerini dene bence önce. İlla ki birini içer diye düşünüyorum. Biberonda avent genelde tutuyorlar. Ek gıda için çok erken geldi bana bende 4, buçuk aylıkken çok az az başladım şuan 5 ay 10 günlük. Yani 4,5 aylıkken verdiğimde bile yutma refleksi yavaştı sonuçta yatarak vermek zorunda kalacaksın boğazında kalma ihtimali çok yüksek allah korusun. Bütün mamaları ve biberonları denerdim ben olsam çünü ek gıdaya geçsen bile yine mama vermek zorundasın