mirac_p01 dahiliye ye kan verdim de kontrol ıcın ths 4.50 de cıkmıs 1 ay sonra Tekrar cagırmıstı doktor netten bakıyorum tabı o zaman hamıleyken yukselırmıs bende tabı degılım hamıle
o kadar kan verıyorum test yapıyorum cıkmıyor kardesımde boyle yukselmıs sonra hamıle oldugunu ogrenmıs banada seb hamilesin dedı tabi 😂 bende bu kanın üzerinden 2 hafta sonra hamıle oldugumu ogrendım 3, 4 haftalıktı suan kızım 7 bucuk aylık 🥹🥹 hamıleyken tekrar verdım 2 ye düşmüş