Nilayca ben doğumdan sonra düzenli olmaya başlayıp bi anda 15 gün geciktiğimi biliyorum ve hiç farketmemişim. Bende bir şey eksik diyip uygulamaya bi girdim ki 15 günlük gecikme yazıyor ben şok 🤯 tabi 16. Günde oldum ikinciye doğuruyorum sanmıştım öyle gecikmenin acısı çıkmıştı. 1 seneye kadar böyle gecikmeler, düzensizlikler normal tabi kendinizden eminseniz. Korunma konusunda güven yoksa test uygulamak içinizi rahatlatır