Kızlar merhaba ben yıllardır hep 21/28 gün aralığında regl görürüm ama doğumdan beri bi tık erken olmaya başladı sanırım 2:3 gün önce sonra gibi ama ben bunu emzirmeye veriyorum şimdilik 26 aylık oğlum hala emiyor emzirmenin adet üzerinde etkisi var mı sizcede
Annem rahim kanseriydi benim hep bi tedirginlik oluyordu üstümde son zamanlarda da galiba sürekli evd eolmaz 3 çocuk ve sorumluluk derken çok daha fazla stres var üzerimde hep kötü bişey olacak gibi kötü bişey olsa da hep en kötüsü gibi aslında açıkça yazamıyorumds ondan bile korkuyorum
Başıma gelmesinden korkuyorum çocuklarım va ediyorum eltimi yeni kaybettik daha bu hastalıktan 27 yaşındaydı onun ölümünden sonra hersey bana batiyo durmadan memem ağrıyor diyorum ama aklımdan çıkınca da hiç ağrıyor gibi hissetmiyorum
Şimdi de annem böyle oldu diye ya bende de olursa korkusu sarıyor sürekli ne yapacağımı şaşırdım 😔