birmeleginannesi45 Kızlar merhaba.. benim bebeğim 3 günlükken enfeksiyondan dolayı hastanede yattı 8 gün.. sarılık değerleri sınırda demişlerdi.. sonradan geçip geçmediğini soylemediler ama öyle bişey olsa taburcu etmezlerdi herhalde bende enfeksiyondan dolayı başka bişey düşünemedim.. 20 gün olucak nerdeyse hastaneden çıkalı sürekli anne sütü veriyorum her 2 saatte bazen 3 saatte bir 80-90 cc iciyo bebeğim.. uyanıkta kaliyo bazen iki üç saat hiç uyumadigi oluyo kakasini da yapiyo.. ama gözünde çok az sanki sarılık var gibi geliyo yada ben psikolojik olarak öyle düşünüyorum.. değerleri aşağıya bırakıyorum sizce çok yüksek değerler mi tarihleri de var 2-4-7 ağustosta bakilmis.. demem o ki bu değerler tekrar yükselir mi zamanla sarılık tekrarlar mı çok korkuyorum bu durumdan yaşayan tecrubesi olan arkadaşlar yardım eder misiniz 🥹
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 4O I çıkana kadar sarılık olur cıltlerın de ama değer baya düşmüş beslenmesini sık yapın bişicik olmaz
Zlm birmeleginannesi45 gözdeki sarılık zor geciyo uzun süre kalıyor benim kızında en son gözü geçmişti
birmeleginannesi45 AntiSosyallKelebek çok aşırı yüksek değil zaten demi canım ben bu sarılık değerlerini bilmiyorum da.. şuan tam 1 aylık her 2-3 saatte dediğim gibi 80-90 bazen 100 cc içtiği oluyo geçer demi ya tekrarlanmasından kalıcı olmasından hasar bırakmasindan korkuyorum 🥹
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 yok yüksek değil sen çok 2-3 saate yayma sık sık emzir uyumak ıster uzun uzun uyutma uyandırıp mutlaka besle özellikle gece dıkkat et 4O ı çıkınca anlarsın zaten pembiş pembiş olur sonra doktor der zaten sıkıntı yok dıye 💓
birmeleginannesi45 AntiSosyallKelebek emzirmeden daha çok biberon verdiğim için 2-3 saate yayiyorum csnim enfeksiyondan hastanede yatınca korkuyorum emince doymuyo sanıyorum sağıp veriyorum kac cc olduğunu gorunce biraz daha icime siniyo emince sanki çok az emiyo gibi geliyo sayıyorum yine yudumlarini 40-50 yudum içiyo da illa göreyim diye sağıp biberonla gunduzleri bir kaç kezde gogsumden veriyorum unutmasın diye 🥹🥹
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 Ya sen yıne memeden vermeye çalış göğsünde tut 2O dakıka falan bu sefer meme reddı yaşayabılırsın kontrole gıttığınde ebe doyup doymadığını zaten sana söyler şu ara uykuya yatkın olur sen ara ara yat yanına ver memeyı ağzına emer o
birmeleginannesi45 AntiSosyallKelebek meme reddi yaşamadım aksine biberondan daha hevesli memeye ama işte doysun diye öyle veriyorum sağlık ocağındaki ablada diyo sürekli göğsünü ver doyar o diyo.. hastaneden çıkarken 2755 kiloydu 8 gün içinde 3300 olmuştu abla çok iyi almış dedi çocuk doktoru da aynı şekilde.. ama işte ben tedirgin oluyorum gozlerindeki sarılık hafif olunca tekrar mi oliyo tekrarlar mı bı sorjn olur mu diye korkuyorum 🥹
birmeleginannesi45 mooomm01 peki bı sorun yarattı mı canım yani kendiliginden mi gecti.. benim beslenme de uyanmada kakada sıkıntı yok bı gozlerinin yanları hafif sarılı gibi tekrarlanmasından korkuyorum internette kalıcı hasar falan yaziyo karaciğer sorunları yaziyo tedirgin oluyo insan 🥹
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 Kilosu maşallah güzel sen korkutma kendını memeden daha çok beslenir emın ol☺️
mooomm01 birmeleginannesi45 ay yok bakma internete sen hiç bir sorun olmadı doktorumuz önemsemedi bile bazı bebeklerde olabiliyor bu durum :)
birmeleginannesi45 Zlm hadi ya.. ne kadar sürede geçti peki canım.. yani o ilk sarılık gibi değil göz bebeklerinin yanları tam geçti ama iclere doğru olan kısımlarda hafif var.. acaba tekrarliyo mu diye düşünmeye başladım
Zlm birmeleginannesi45 iki aya yakın kaldı diye hatırlıyorum uzun zaman geçti hatta doktora sormuştum oda göz en son geçer demişti
birmeleginannesi45 AntiSosyallKelebek ne zaman bu beslenme korkusu gecicek bilmiyorum 3-4 saatte bir kısmına kaçıncı ayda geçtiniz 🥹 çünkü bazen çok güzel yiyiyo uyuyo uyandirmaya kıyamıyorum ama 4 saat bekletmekte istemiyorum ne zaman geciliyo o evrelere 🥹
birmeleginannesi45 Zlm çok sağol canım benimde bı göz kafama takılıyor işte başka belirtileri yok şimdilik uyanmama gibi kaka yapmama gibi hepsini yapiyo da işte bı gözü 🥹
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 Kılosu ıyı ıse uyandıkça emer o da 4O çıkana kadar az kaldı sabret 1-1.5 ayın var ☺️
AntiSosyallKelebek birmeleginannesi45 Sarılık gözden çok geç gıder sen ten rengıne bak o belli eder sana
birmeleginannesi45 AntiSosyallKelebek ten rengi sarışın nasıl anlaşılır bılmiyorum ama bı yerde görmüştüm ayak alti rengi avucunun içiyle aynıysa sarılık yoktur diyolar ama.. ilk hastanede rengi soluktu simdi kırmızı sarı yanakları falan