yirmiikikasim23 uykusuzanne__ telif hakki varmis aydinlatmasinda valla duydum ama kesinligini bilmiyorum kuzenimde orda oturuyo sormak aklima gelmedi😀
uykusuzanne__ yirmiikikasim23 evet ben kaç senedir burdayım giderim çekerim hiç öyle bir şey yok yani hatta gece giderlerki vidyo resim çekmek için daha güzel oluyor diye😄😄
Esoz1110 ikiprensannesi_gul Ne güzel ❤️ herkes güzel diyorda bana o kadar güzel gelmedi deniz olan heryer güzel aslında ama imkanları çok kısıtlı ya😅
yirmiikikasim23 uykusuzanne__ umarim bende birgun gorurum😍 ya orda burda okudugumuza inaniyoruz iste ne edek😀😀
[silindi] @Momonlyn bulunduğun huzurlu alandan buraya bir resimde senden gelsin, senlik bir post şuan 🫧
merkursavascisi_06 lAmMelodi kendimizin olmadığı sadece manzarayı çektiğim çok az fotoğraf varmış ya zor buldum galeride 😅😅