ZeynepOzcan uykusuzanne__ bizde nasipse taşınacağız oraya, genel olarak nasıl bi yer? Anlatır mısın? Eşim 2 ay önce parise gitti çalışıp düzenimizi hazırladıktan sonra ben ve bebeğimde gideceğiz inşallah.
Prensim_06 melikeuraz foruma girdiğinizde sol üst 3 çizgiye basın orda resim yükle var oradan yükleyebilirsiniz
melikeuraz Prensim_06 olmuyor canım denedim eposta bilgimi vs istedi girdim ama olmadı yanlış ne dedi bende sıfırlamak. İstemedim bende
uykusuzanne__ lAmMelodi oturum işleri çok zor burda sonra hamile kaldım iki kere gidemedim bu sene 9 ayda gidecem 20 gün kaldı 😃