Merhaba kızlar. Bebem 3.ayının içinde. Sabah saatlerinde d vitamini veriyorum. Bugün d vitamini verdim üzerine emzirdim. Gazını çıkardıktan sonra peynirimsi kustu. D vitamini yalan mı oldu şimdi ne oldu. Bir daha d vitamini içirmeli miyim ? Kusunca gitti mi o vitamin. Ne diyorsunuz ?