mommandboy doğduğundan beri kullanıyorum aptamil 3ay27 günlük geçen ay 7.5 kiloydu kusma olmuyor mamanin tadı güzel ben baktım tadına güzel kokuyor mama kakasını da önceden hergun yapıyordu şimdi 2 günde 1 kere bazen günde 2 kere yapıyor kusunca asla kokmuyor ve oğlum öyle kusan bi cocuk değil dün sadace mama içinde fazla içirmisim gaz çıkarırken çok az omzuma çıkardı kokmuyor öyle masadan memnunum gaz oluyor ama her bebekte olduğu kadar çok olmuyor yani normal bence bu gaz zaten oğlum maşallah koca adam gibi hem alttan hem üsten kendi çıkarıyor