minikveannesii Türkiye’de yurtdışı alışveriş siteleriyle alakalı yönetmelik değişti. 30 Euro’ya kadar sipariş oluşturulabiliyormuş artık. Arkadaşlarım yönetmelik değişmeden önce birçok kez sipariş verdi. Gelen ürünler kaliteli. İçinde memnun olmadıkları ürün yoktu açıkçası.
Bir arkadaşım çanta aldı mesela, cidden çok kaliteli geldi. O paraya o çanta, Türkiye’de imkansız bulunmaz. Gözlük söylemişti, onlar da güzel geldi. Bazıları idare eder. Takıları falan güzel.
Kargo için ek bir ücret ödemediler kapıda. Her şey sistemde hesaplandı, vergi vs, hepsini o şekilde ödediler. Mng kargo getirdi.