3 aylık bebeğim gazını kendi çıkartabiliyor hem alttan hem üstten bu durum yaklaşık iki aydır var cok sükür ama bzim gaz sancılarımız hala bitmedi ozellikle sabaha karşı 4.5 gibi aşırı gazlı oluyor uyku da çıkarıyor da ama hala kıvranıyor ne zaman biter tam olarak ?