Lütfen bana bu durum geçici diyin.
11 gün oldu 11 gündür bebeğim uyumuyor, uykusu var ama direniyor.
22:00 gibi yatıyoruz yatağa uyusun diye gece 02:30-03:00 gibi uykuya geçiyor sürekli kalkıp yatağın içinde oturuyor uyutmaya çalışınca mız mızlanıyor, arkasından bir ağıt koparıyor uğultu şeklinde bağırıyor hani yaşla ağlamak falan değil normalde 22:00’de yatağa yatardık en geç 23:00’de derin uykuya geçmiş olurdu geçen gün tam 22:00’de uyudu oh biraz dinlenir bende uyurum dedim tam ben yatmak için yatağa yattım 2 dk içinde uyandı gece 01:00’de ve sabah 06:00’da uyudu tekrar 11:00’de kalktı.
Bu gecede, gece 02:40 gibi uyudu ve 07:00’de kalktı uykusu var yine ama uyumuyor sadece mız mız mız karnı tok bezini yeni değiştirdim neden böyle yapıyor.
Uyuduğu zaman bile ağlama sesi yankılanıyor kulaklarımda uykusuzluktan başım ağrıyor, gözlerimin içi kıpkırmızı.
Gündüzleri de 14:00 gibi uyuyor en geç 15:40 gibi kalkıp bir daha uyumuyor tek uykuya geçti artık.
16 aylık bebeğim.