SeverusSnape Seher_kskn ben. Regl düzensizliği, kist oluşumu, çene ve boyun bölgesinde tüylenme, kilo artışı, sivilcelenme. Belirtilerim bu şekildeydi. Endokrinoloji ve kadın doğuma gitmiştim.
Seher_kskn Zehra95 kilo alma değil de boynum da kıl çıktı Ama ben saç uzatmak içinde restore şampuan kullanıyorsdm birsey ler yapıyordm sonra farkketm ki boynumda kıl var
Seher_kskn SeverusSnape regl duzesliigi tüylenme yeni farkketm kist bilmiyorum ilk önce bir kadın doğum a gdiim
SeverusSnape Seher_kskn gidebilirsiniz, smear falan da alınmış olur hem. Belki kadın doğum sizi yönlendirir.