pnrkla22 evet kullanmıştım, bebegimin gaz sancısını dindirmeye umdum 1 hafta kullandım ama o 1 hadtada bebegim berbat oldu…. aşırı huysuzdu. Sürekli ağlıyordu. Onu ne zaman versem mahvoldu yavrum. Osman gonulal çocuk doktoru 3 senedir kimseye yazmadığını ve gereksiz ve boşu boşuna sanci olduğunu, youtube deki gaz mesajını yaparsan daha iyi olduğunu söylüyor 😊