kuzeycinarbaby Kızlar sezeryandan sonra ne zaman sonra ağda yaptırdınız özel bölgenize ? Bir sıkıntı oluştu mu ?
aylinimonunannesi kuzeycinarbaby 45 gün sonra falan yaptırmıştım kırk muayenesine gitmeden önce. Bir sıkıntı olmadı. Dikiş yerine dikkat etmişti alan kişi uzun zamandır ona gidiyorum.
pearlmomy kuzeycinarbaby hamilelikte dahil heo kendim aldım.ağda yaptım hiç bir sıkıntı olmadı.dikiş üzerindeki kılları cımbızla aldım
aylinimonunannesi mommmmmmm benim dikiş yerim çok aşağıda değil. Tam üstünde de kıl yok. Dikiş yerine değmeden üstten ve alttan alıyor ağdacım kendim tekrar üstünden geçme gereği duymuyorum kıl olmadığı için
kuzeycinarbaby nurrr2601 bana da doktorum gidebilirsin dedi ama insan korkuyor valla dikiş yeri çizgi kısmı var ya orda da kıl oluyor mesela az da olsa bildiğin şeyinden kesiyorlar çünkü oraya ağda vurdurdunuz mu
gmz1991 kuzeycinarbaby bende yapamıyorum ağda. Dikiş yerim çok aşağıda çünkü herkesin öyle mi bilmiyorum baya aşağıdan kesmiş doktor kılların olduğu yer yani öyle olunca korkuyorum
kuzeycinarbaby pearlmomy doğumdan ne kadar süre sonra ağda yaptınız peki ay ben bu korkuyu yenemedim gitmek istiyorum agdaya ama korkuyorum da ic dikişler zarar görür diye 8 buçuk kilo kopegim ameliyattan çıktıktan 3 gün sonra üstüme atladı kontrole gittim doktor baktı hiç bir şey olmaz dedi onu düşününce köpek atladı yeni ameliyat yerime bisey olmadı ağda mı zarar verecek diyorum ama insan korkuyor işte 🤦🏼♀️
pearlmomy kuzeycinarbaby insan herşeydeb korkuyor normal tabi ki.ben 40 kontrolünden önce yaptım.hamilelikte dahil hep temiz tuttum yani
Safifii İlk doğumumda kırkım çıkınca hemen gittim sadece sızlama oldu, ikinci doğum da nedense çok korktum 8 ay sonra cesaretimi toplayıp anca gittim. İkinci doğumum da bagırsaklarım hasar görünce psikolojik olarak çok etkilendim bence o yüzden oldu