Merhabalar oğluşum bugün 13 günlük oldu iki gecedir inanılmaz gaz sancısı var ıkınırak ağlayarak uyanıyor uykusundan bir daha da dalamıyor herhangi bir ilaç ya da damla falan kullanmıyoruz şu anda gaz masajları da etki etmiyor çocuk rahatlayamıyor ne önerirsiniz hastaneye gidilmeli mi 🥺🥺