Sevgili anneler 3.5 aylık bi bebeğim var. Kucağıma yüzü karşıya doğru bakacak şekilde aldığımda başını ve gövdesini bana tam yaslıyo asla gevşek durmuyo kendini geri doğru bastırıyo doktora gittiğimizde bunu söylemeyi unuttum dört ay kontrolünde söyliycem daha doğrusu bunun bi sorun olduğunu düşünmüyodum ama eşimin ailesi sürekli bu çocuk niye kendini kasıyo niye sert duruyo dedikçe bende bi sorun mu var diye düşünmeye başladım kafasını geriye doğru dimdik tutabiliyo ama sırt üstü yatarken kaldırınca tutamıyo kucağıma bana bakacak şekilde aldığımda kafayı geriye doğru çok atıyodu ama artık azalma var bu davranışında hala öne doğru çok tutmuyo ama umarım anlatabilmişimdir bu durumu yaşayan var mı yardımınızı bekliyorum yerde uzanırken bunu yapmıyo gayet hareketli bi bebek kasılı şekilde kalır gibş davranışları hiç yok