Merhabalar bebeğim 2 ay 5 günlük oğlum
sarılık vs geçirdiği icin arada biberon kullanmak zorunda kaldım. Gündüz emiyoruz herhangi bir sıkıntı olmuyor da gece mesela bu gece elini kollarını çok oynatıyor göğsümü veriyorum dosdoğru emmiyor içmiyor içse de tıkanıyor gibi oluyor öksürüyor
Her zaman olmasa da bazen böyle yapıyor. Tabi biraz da gaz var tabi
Sık sık hıçkırık tutuyor
Ama dediğim gibi bazen emerken zorluk çıkartıyor mesela en son 2 gibi emzirmistim 4 gibi uyandı göğsümü verirken resmen savaştı kollarıyla sallaya sallaya bende bıraktım emzirmeyi sakinleşmesi icin şimdi de hıçkırık tuttu hala uyumadı
Sizce arkadaşlarım bunlar normal mi? Neden böyle oluyor ,,