Kızlarr geçen ay sezeryan doğumdan snra ilk kez regl oldum. Bebişim temmuzda 5 aylıktı. Ama o kadar stresli anımda oldumki yani belki daha regl olmama aylar vardı olmazdım. 20sinde oldum. Eşim uzun bi göreve gitti. Günü gününede olan biriydim hamilelikten önce. Şimdi resmen 10 gün geçti olmuyorum. Olck gibi karnım ağrıyor 2 haftadır geçiyor olmuyorum anlamadım. Yine stresten mi olmuyorum yoksa hamilelik snrası böyle şeyler oluyor mu