Herkese merhabalar anneler🌸 kızım 4 ay 25 günlük. Akşam uykusundan önce son mamasını 7 buçuk gibi yiyor ve 8 de uyuyor. Gece 12 de ve 4 de rüya öğünü veriyorum. Ne zaman bu öğünü teke düşürmem gerek siz nasıl yapıyorsunuz? Doktorumuz gece bir kere vermemin yeterli olduğunu söyledi ( 1,5 gibi ver bir kere yeter dedi ) ama benim pek aklıma yatmadı ya 1 kere ile doymayacak kadar küçük geliyor hala bana🥹 herkese teşekkürler şimdiden🌸