Hanımlar merhaba çocuğum doğduğundan beri sürekli uykusundan uyanan bir çocuk oldu emzirmeyi kestim ama hala uyanmaları bitmedi. Gece yarısı kalkıp yatağından yere yatıyor genelde yatak odasına geliyor. Asla engel olamıyorum bu duruma yer yatağı yaptım ordan da kalkıp bizim odada yere yatıyor. Sıcaklardan bunalıp soğuk arıyor diye düşündük bütün yaz ama kışın ne yapıcaz hiçbir fikrim yok aynı şekilde uyku bozukluğu olan var mı