TwinsMom__ göz damar tıkanıklığı masajı var youtube den de bakıp yapabilirsınız gunde 3 4 kez 10 defa bunu düzenli olarak her gun yaparsanız antibiyotikden daha cok faydasını gorursunuz 1 yasına kadar cogu geciyor gecmezse ıgne yoluyla acıyorlar yorumlar da anne sütü denmiş ama sakın oyle bi hata yapmayın ciddi enfeksiyonlara sebep olabilirsiniz iyi geldiğini düşünse doktor ılac yerıne onu derdı 🤦🏻♀️ şu herseye anne sutu damlatın demek ne kadar dogru ya vallaha anlamıyorum onca tıp okuyan doktorlar boşa okuyorlar o zaman yapmayın süt felan damlatmayın lütfen 💕 masaj yapın benım yegenım de oldu benim kızımda masajla gecırdık biz benım kızım suan 7 bucuk aylık hala ara ara oluyor capaklanmak yok sadece bızde kızarma sulanma var tekrar gıdıcem işte bende ılk zaman netira göz damlası kullandık iyi geldi ama tekrar ediyor tabı doktor en ıyısi masaj dedı