Muaziim Müdür bize dedi ki sadece önlük alın onun haricinde hiçbir şey almayın. Ay sonunu bekleyin aranıcaksınız dedi. Etrafımda bakıyorum herkes bi şeyler almaya başlamış. Uyum haftasında ne götürücek çocuklar acaba
Deletedmom_1111 Muaziim düz gidicekler forma giyip okula gittikleri zaman liste vericekler şimdiden geçmiş olsun
Muaziim Deletedmom_1111 off hem aşırı heyecanlıyım hemde çok korkuyorum forma derken biz almıcak mıyız
Deletedmom_1111 Muaziim önlük işte canım okulun forması oluyor önlük dediğiniz sonra tanışma zamanı yani 1 hafta erken başlıyorlar ya öğretmen o zaman size diycek bunları alın falan diye siz cantasını alın beslenmesini suluğunu alın