buseviim 6 ay 26 günlük bebeğim var sütüm git gide azalıyor ne yapsam eskisi gibi olur 🥺 her gece duzenli sağım yapıyorum, başına gelipte şu iyi geldi diyen var mı?
[silindi] buseviim ben kızım alerjik olduğu için 7 ay boyunca sadece patates zeytin domates yiyebildim o surecde emzirebildiysem Solgar brewears years b12 sayesinde aşırı etkili düzenli 1 hafta kullansan etkisini net görüyorsun
buseviim AntiSosyallKelebek her gece sağım yapıyorum normalde 180 falan çıkardı şuan zar zor 90 çıkıyor
buseviim AntiSosyallKelebek soğanı haşlayıp yiyor muyuz? birde dut kurusu diyorlar onuda deneyeceğim bakalım
AntiSosyallKelebek buseviim Soğsnı haşlayıp yıyorsunuz evet dut kurusunu hıç duymadım denemekte fayda var
buseviim [silindi] evet bı dönem kullandım onuda hatta elimde var daha ilk baslarda süper etki etti ama vücut artık bağışıklık mi kazanıyor bu tarz şeylere bilmiyorum bı süreden sonra etki etmeyi kesiyor bı tek bende mi böyle bilmiyorum 🤷🏼♀️ 7 aydır sütle kafayı bozdum artık 😂
buseviim ahmethamza muhtemelen o yüzden benimde çünkü ek gıdayı güzel yiyor maşallah. Emmesi sayısı azalmasada süresi azaldı farkındayım. Ama azalsın istemiyorum Allah nasip ederse 2 yaşına kadar emsin istiyorum 🥺
ahmethamza buseviim sabah bi öğün öğlen uykusu sonrası bi öğün yaptırıyorum. Bugün de ben işim coktu emziremedim mama verdik. Çalışıyorum bi de. Akşam sagiyim dedim. 20 ml çıktı. Çok uykusuzum ve yorgunum benim uykuya bağlı uyursam düzeliyor. Diğer damla çaylar ot çöp bende bi süre etki etti sonra azaldı. Ben doğdu doğalı her ay için ayrı seviniyom 😁 2 seneyi sanmıyorum görsün. Az da olsa aldı anne sütü.
buseviim ahmethamza 3 öğüne geçtim bende sabah kahvaltı öğlen meyve veya meyveli yoğurt akşamda çorba yapıyorum sanırım o yüzden az emiyor
dfnddm O zmn ondandır rahat olun aynısını bir hafta önce yaşadım ve bilmiyordum böyle bişeyi çok üzülüyordum araştırınca öğrendim ve gerçekten bitince düzene girdi sizinki de öyle olacaktır
buseviim dfnddm evet her ay yaşıyorum bende bu problemi , acelesi var gibi 40 ım çıkar çıkmaz geldi de 😂