sevaltenekeci Hanımlar oğlum 8.5 aylık gece hep emmek için kalkıp 5 dk içinde hemen geri uyuyor artık emzirmeyi kesip mama vermeyi düşünüyorum bunu nasıl yapabilirim lütfen yardımcı olun uykusuzluktan mahvoldum
gaye91 sevaltenekeci yani benim bildiğim bir yaşa kadar gece beslenmesi olmalı. Anne sütünün de yerini mama tutmaz. Biraz daha sabredin bence daha çok küçük tam olarak ek gıda sürecinin bile başlarında. Bir yaşı bekleyin derim. Yine de tabi uykusuzluk da zor. Sabah verimli olunmuyor. Ama sabır diyip bir yaş beklenmeli
hasmelad sevaltenekeci merhaba 9 aylık bir cimcime annesi olarak aynı şeyleri yaşıyoruz Ama ben dişlerden diye düşünüyorum Bir de yaşına ne kaldı ki diyorum Yoksa uyku bambaşka bişi
1prensessannesi sevaltenekeci alışkanlık ta yapmış olabilir ilk aylarda gece beslenmesi için hep uyandirdiysaniz. Açlıkla ilgisi olmayabilir sutu kesmeyin ama mana deneyebilirsiniz gece yatarken. Biz 3 aydan beri hipp kullaniyoruz