Kızım bir hafta dır pişik bi çok kremleri denedik en son desitinin iyi geldiğini farkettik ama mesela ilk başta kırmızıydı baya sırtına doğru şimdide kahverengiye döndü ve kabuk toplar gibi oldu büyük ihtimal kabuk da toplucak yani bu nedemek oluyor pişik dahada mı ilerliyor yoksa geçiyor mu