Arkadaşlar 3 aylık bebegim var 1 haftalığına anneme geldim eşimle kalmaya gece uyurken bebege anneme bırakıyorum bizde odaya çekiliyoruz emzirmeden emzirmeye kalkıyorum yanına uyurken yatakta bebegi arıyormuşum düştü veya kayboldu sanıyorum bunu eşim söyledi beni yatistirdignda fark ettim sonra bir kere de ben etkisinde kalıp fark ettim de anladım neden böyle oluyor sizce