Selam kızlarrr. 26 ağustosta adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım. (Test yaptım hamile değilim, korunuyoruz) Bugün diyetisyende tartı günümdü adet olmadığım için ertelemek durumunda kaldım doğru sonuç alamıyoruz diye. Var mıdır adet gecikmesine bir çözümünüz? Şunu iç olursun bunu dene sökülür vs diyebileceğiniz bir şeyler? Yada oturup kuzu kuzu kendi kendine gelmesini mi bekleyeyim?
Not: Emzirmiyorum