
Yatak odamın halısı küçük diye eşim yıkamaya vermeyelim sen banyoda yıka dedi prille güzelce yıkadım götürdüm balkona kurudu 1 gün içinde gittim bide ne göreyim sapsarı olmuş .çektiğim eziyete mi yanayım bembeyaz halımın sapsarı olmasına mı tekrardan yıkayacam ne yapsam düzelir nasıl eski haline getirebilirim ( ha bide bingonun klorsuz çamaşır suyunu kullanmıştım )