Kızlar iyi geceler oglum kac gündür rahatsızdı grip gecirdi neyse atlattı şükür dün biraz parka götürdük gayet iyi bir sekilde oynadı etti sonra salıncaga bindirdik babam sallıyordu o sıra bende annem halam falan sohbet ettik o sıra bakayım dedim ogluma bir baktım kafası havada öylece havaya baka kalmıs kıbırdamadan duruyoo ses veriyorum yok sonra silkeledim kendine geldi babam cazda sanmıs yıldızlara falan bakıyoo herhalde diye neden öyle oldu anlamadım çözemedim dünden beri düşünüyorum