tbmth antalyada yaşayan biri olarak şuan saçmalık dönemlerinde buralar. Normalde bu aylarda çok turist gelirdi, turizmciler de turistleri yolar yurdum insanına insaflı davranırdı. Ama havalar o kadar sıcak ki turist falan kalmadı ortada esnaf da yerliye sardı😂 bence başka bir il tercih edin burada yapacağınız 30k tatilden çok tad alamazsınız gibi hissediyorum..