Zhra78 Emzirirken sadece Cerazette veya Zlynda başlayabilirsin bunlar emziren annelere göre üretiliyor içeriği falan doktorum böyle anlattı ve önerdi beb Zlynda başladım memnunum bi yan etki yapmadı yani, adet olmayı beklemene gerek yok al direk başla her gün aynı saatte iç ve 1.kutu bitene kadar ek koruma kullan 2.kutuda anca başlıyor net koruması