Ftmkrnc Kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük oldu kucağıma alınca falan göz teması kurmuyor gözlerini kaçırıyor hep ama besikteyken yada bebek arabasindayken bakıp guluyo seslenince
jap Ftmkrnc kucağındayken etrafı görüyo çünkü. Etrafa bakıyo. Beşikte tavanı görüyo ilgi çekici bişey yok. Dik olduğunda etrafta bakılcak şeyler var :)
Ftmkrnc jap ay cnm inşallah öyledir ya wallahi Google bebeği otizm yaptı 🙂 normalde mutfakta pusete koyuyorum seslenince gülüyor uzaktan bana bakıyor ama kucakta gözlerini saga sola kaçırıyor zorlayinca agliyor