ela2103 şuan kızım 17 aylık. Ama 14.aydan sonra yavaştan gece kesintisiz uyumaya başlamıştı, ben 14 ay çektim uykusuzluğu, dediğiniz gibi herşeyi denedim, rutinler uyku saatleri açlığı tokluğu burun tıkanıklığı hepsini kontrol ederdim ama yine olmuyordu. Gündüz uykuları çok iyiydi ama gece yemin ederim her saat başı uyanırdı. Çok psikolojim bozuldu, çok yıprandım. Şuan mesela yine uyumadı 2 3 gündür bi sıkıntısı var gündüz uykularıda pert gece uykusuda. Yani olmuyor 2 3 ay kesintisiz uyusa yine bozuluyor diş mi nedir sorun ne anlamıyorum. Gece beslenmesini keseli çok oldu mesela bu gece mama vermek zorunda kaldım acaba aç mı dedim. Yani konuşup derdini anlamadığım sürece sanırım elden birşey gelmeyecek. 14 ay uykusuzluk çekmiş biri olarak yorgunluğunuzu anlayabiliyorum, hele bide herşeyi deneyip yine uyumadımı insan iyice çaresiz kalıyor, günde 3 4 saat uykuyla duruyordum, yine 3 aydır felan 7 8 saat uyuyacak vaktim oluyordu ama 3 gündür yine bozuldu uykular bakalım ne zaman düzelecek 🤷