hlyde 2O aylıkken yaptırdık nıyetımız 6 aylıkkendı fakat hastalık o bu şu derken kaldı ama bızım bı avantajımız oldu oğlum dişlerınden amelıyat oldu tam narkoz aldı ben o esnada sunnetını de yaptırdım sünnet acısı da 2-3 gün sürdü geçti gıttı çok şükür