shiningmother34 Bebeklerinizin isimlerini nasıl karar verdiniz? Anlamları nedir ? 🩵 Miraç Ege oğlumun adı. Miraç ismini rahmetli kayınvalidem🖤 egeyide ben koymuştum.
Deletedmom_1111 shiningmother34 Bi sürü isim vardı aklımda doğumdan çıkınca direk bu olsun dedim o oldu 🤣🤣
asellinaninannesiii shiningmother34 eşimle 4 5 sene önce sevgiliyken konuşurken bu ismi çok begendigimizii soyledik Asel Lina. Asel cennetteki bal ırmağı. Lina da yumuşak hurma ağacı. Yıllar sonra duamız kabul oldu bir balımız var ♥️😍
saryamm shiningmother34 Eşimle isim araştırırken Sarya ismini gördü çok beğendi benim aklımda birkaç isim vardı ama o isme taktı eşim 3 kere kura çektik 3ündede Sarya çıkınca artık daha fazla diretemedim😅
Denizinannes1 shiningmother34 eşimde bende küçükken hep deniz ismini istiyormuşuz evlendikten sonra öğrendik kızda olsa erkek de olsa deniz olucaktı ikinci isim olarak efe dedik doğurduktan sonra bir anda rahmetli kayınpederimin ismi olan mehmeti başa ekledik nasip böyleymiş ay çok uzun oldu mehmet deniz efemm💙
arven2024 Biz eşimle yüzüklerin efendisi filmini çok seviyoruz ve sürekli izleriz kızım olacağını öğrenince dedik Aragorn un aşkı Arwen olsun 🥰 Filmde Arwen ama biz Arven olarak koyduk 🥰
AnnaKurt İki tane isim vardı aklımda. Ali Barlas ve Mete Aybars. Elimi göbeğime koydum. Hangisinde tekme atarsa onu koyacam dedim. Meteyi söyledim bekledim bekledim tepki yok. Ali Barlas dedim şaaaak diye vurdu. Hayırlı olsun adın dedim hahahahahah..
shiningmother34 AnnaKurt sen nasıl bişeysin ya her postta görüyorum çok tatlı bi konuşma tarzın var 😂😘
ezgikrby AnnaKurt yaa sen ben olabilir misin acaba 😂 aynısını yaptım sjjdjd Kızım Mira’ya tekme attı hem de direkt yani 😂 acaba deli miyim derken neyse ki tek olmadığımı görünce çok mutlu oldum 😂
adenmoms shiningmother34 eşimle sevgiliyken eşim rüya görüyor ve bana mesaj atıyor bir kızımız oldu ismini Aden koyduk diye o mesajı ben yıldızlaşmıştım hatta hala da saati tarihi kayıtlıdır. Sonra evlendik ve Aden kızımız oldu 🙈 tabi biz hiç Aden ismini bile hiç duymamıştık çevremizde de yok öyle bir isim de bilmiyorduk
aysegul_my shiningmother34 ilk cocuğumun ismini kocamla bi türlü karar verememiştik dogumada 15 gün falan kalmişti böyle 3 isim sunmuştum beğendiklerim içinde acil seç birini demiştim Buğra ismini seçmişti cok begenmesemde tm deyip gönlünü kirmadim (ama sonradan tabi kucağima alınca bende sevdim ismini tam ona göre bi isimdi sanki😅) kaynanamda illa ikinci ismi olsun Yusuf koyalim dedi onuda kirmayalim dedik Yusuf Buğra koyduk ikinci cocuguma ben Hümanur koymak istiyodum kimseye begendiremedim esimde o olmasin ya falan dedi bende kizdim 😁 şu olsuunmu diyorum beğenmio bende naptim sen misin beğenmeyen dedim iki isim seçtim oğluma sordum ne olsun kardeşinin adi dedim bu mu bumu dedim oda Ahsen olsun dedi tek isim olmasin ilk cocuguma iki isim koydum onunda iki ismi olsun dedim birde Lina ekledik oldumu Ahsen Lina kimse karişmasin biz oglumla seçtik dedim 😁
Simsimy shiningmother34 Pamir Ateş. Pamir Farsça “Dünya’nın çatısı” anlamına geliyor. Eşim ve benim bir dünyamız vardı oğlumuzda çatısı oldu yuva yaptı. ❤️ Ateş adı rahmetli kayınpederimin lakabı. Ben vefat etmiş veya yaşayan aile büyüklerinin isimlerinin koyulmasını doğru bulmuyorum. Zaten eşimde babasının adını asla teklif etmedi. Babasının lakabını birgün oğlu olursa isim olarak koymak hayaliydi. O yüzden koyduk.
Tugceozefe Tatile gittiğimiz bi yerde gördüğümüz bebeğin ismi Tugsem di bizim çok hoşumuza gitti.Benim ismim tuğçe eşimin ki semih ikisinin birleşimi Tugsem güzel olur diye koyduk bizde 😊