Merhaba, bebeğim 9 aylık oldu, hgb ve ferritini çok düşük geldi ve doktor tıp fakültesine gitmelisin acilen dedi. 7. Ayda başka bir doktor demir damlasını bıraktırmıştı ve ek gıda yemiyor bir türlü neredeyse emiyor sadece. Çok endişeliyim başına gelen var mı?