Aysenur122 Anneler sma kullanıyordum aptamil 1 geçtim sizce nasıl mama kilo alımı falan güzel bir mama mi sma gaz yapıyor çünkü
Azra00 Aysenur122 icine bir çay kaşığı zeytinyaği koy arada gaza iyi geliyor ilk bir hafta mama kullanmıştık aptamil doktorumuz tavsiye etmişti zeytinyağı
Hulya0129 Aysenur122 Aptamil conformil kullandık gaz vs hiç olmadi. Gaz masajı yaparsanız mama öncesi( mama sonrası kusma olur) bı sıkıntı olmaz kilo aldırıyor yani
sezerrrr Aysenur122 bende aptamil 1 kullanıyorum memnunum prematüre doğduk kilomuzda iyi şükür hatta biraz tombişiz 🥰