Bir ay önce doğum yaptım ıkınmaktan hemoroid çıkmış. İlaçla şişlik indi fakat makat çatlağı oluşmuş asla tuvalete gidemiyorum gidersem iki gün ağrıdan uyku girmiyor gözüme doğumdan daha zor bir acı ne yaparsam yapayım kabızlıktan kurtulamıyorum. Doktor duphalac şurup verdi o bile işe yaramadı ne olur yardım edin