Kızlar düşünceniz benim için çok önemli.
Herşeyi detaylıca anlatacam.
Kızlar benim kullanamadığım bir arabam var eşim kullanıyor şuan 600 bin tl değerinde. Geçen sene babam biz 3 kız kardeşe tarla verdi kişi başına 10 bin dönüm kadar. Bana kurada en iyi yer çıktı. Eşim dedi ki ilçe de biz köy diyoruz köye gidelim. Bu Arabayı satalım köyde babanın sana verdiği tarlaya mandıra yapalım içine 30 adet dana düve karışık alalım ziraat bankası kadın çiftçilere 2 buçuk milyona yakın 2 yıl ödemesiz kredi veriyormuş o krediye başvuru yapalım senin adına hayvanlara ben yanıma bide çırak bulur bakarım diyor. Sen köyde çocuklarla evle ilgilen diyor. Şimdi düve alsak tanesi 50-60 bin arasında değişiyor 1buçuk milyon gibi havyanlara gidecek eşim tarlanın yarısına yonca fii çayır ekerim diyor durumumuza göre birde traktör alalım diyor. Ekin de ekelim diyor ineklere. Şimdi 600 bin araba 500 bin tl kadarda nakit para olacak. Üzerini de kredi çekecem sizce olur mu mantıklı mı. Köyde evimiz var. Şimdi eşime de yardım edecem yani yetişemediği zaman. Daha önce köyde büyüdüm