sdakaan reviikra şuan mama ve ek gıda . 8 aya kadar anne sütü aldı 5 ayda ek gıdaya başladık . Emmedi hiç ama ben sağarak verdim hep. Çok şükür ek gıda da bi sıkıntımız olmadı darısı bütün bebiişlereeee♥️♥️