Kızım 3,5 aylık sadece doğduğu ilk 20 gün sırtüstü yattı sonrasında hep başını kaldırmaya yüzüstü durmaya çalıştı, hep bacağıyla dönmeye çalıştı, şuan kendini bacağıyla iterek döndürüyor ve ellerini tutunca hemen kendini kaldırıyor sırtüstü koyunca sinirleniyor. Arabasında da yatarak durmak asla istemiyor etrafına yastık koyarak biraz daha yukarda oturtuyorum. Doktorumuz bir sorun yok dedi ama çok erken endişeleniyorum sizce ? Böyle olan var mı?