Ben de yüzüstü yatırmaya çok korkan biriydim. Benim bebeğim 4 ay atağından beri yüzüstü yatıyor ve daha derin daha uzun ve rahat uyuyor. Sırt üstü çevirirsem rahatsız oluyor. Kafasını kendisi çeviriyor istediği yere. Hala daha korkum var biraz ara ara gece kontrol ediyorum