merve8126 Sezeryan olanı 1 ay oldu bugün kasığım da çevresinde dokununca yanma yürürken iğne batması gibi acılar oluşmaya başladı neden olur bilen ya da kendinde olan oldu mu
merve8126 Minii_baby bugün çok oldu ya yanma böyle birden iğne batması gibi dokununca da yanıyor bende acaba enfeksiyon filan mı dedim de normal o zaman teşekkür ederim