Bebeğim tam 2,5 aylık. Aşırı kucakçı ve bana çok bağımlı. O kadar ki bensiz uyumuyor bile. Onu aşırı derin uyutsam da onu koyup kalktığımda maks 10-15 dakikaya uyanıyor. Bu yüzden bebek uyurken ben hiçbir işi yapma fırsatı elde edemiyorum. Hep beraber uyuyoruz mecburen. Bu yüzden eşimle yatakları ayırmak zorunda kaldık😞 geceleri de 2 saatte bir uyanıyor. Bebeğimi uyanık zamanlarında asla başka şeylerle oyalayamıyorum. Oyun oynasak, onunla konuşsam, onu gezdirsem de nereye kadar? Bir müddet sonra ağlamaya başlıyor ve memesiz asla susmuyor. Aç asla değil. Aç olmadığına 100% eminim. Ama memesiz hiçbir türlü susturamadığım için gündüz mecburen devamlı mememde. Bazen kucakta durmak bile kesmiyor yani, ille meme, ama aç değil biliyorum. Bana bağlılığından kalkıp hiçbir şey yapamıyorum. Ama dün işim vardı ve 4-5 saat babasıylaydı ve hiç ağlamadığını çok güzel uyduğunu söyledi eşim. Anlamıyorum, ben onu derin derin uyutuyorum, koyduğum gibi uyanıyor. Ama ben yanında olmadığım zaman bensiz çok iyi uyuyor. Bu nasıl olabilir? Ona başka biri baktığında hep çok uslu, güzelce uyuyor. Sadece bende böyle. Bana yardım edin, bir şey önerin lütfen, psikolojim çok bozuldu.😭